Že preko 10.000 zadovoljnih strank
(02) 883 16 80 Pokličite nas, vsak delovnik med 8.00 in 18.00 uro
0

Moja košarica

V vaši košarici nimate izdelkov!
Vse kategorije

Dostava

Stroški pošiljanja se obračunajo takoj ob nakupu v spletni trgovini www.Rovando.si. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.Rovando.si niste dolžni poravnati, razen poštne nakaznice. Blago prejmete dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.

Dobavni rok

Naročeno blago vam bomo dostavili najkasneje v 3-7 delovnih dneh (običajno 1-2 dni) po prejetju naročila, v kolikor je bilo naročilo potrjeno in je blago na zalogi. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Za vse informacije v zvezi z vašim naročilom in dostavo nam lahko pošljete e-pošto na info@robeta.si ali pa nas pokličete na telefon (02) 88 30 680 vsak delovni dan od 9:00 do 15.00 ure.

Dostava

Na območju Slovenije za nas pakete dostavlja GLS – paketi so dostavljeni naslednji delovni dan (od 8:00 do 17:00), če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču.

GLS prejemnike obvesti o dostavi paketov in ponuja številne možnosti dostave, med katerimi lahko izbirate.

Takoj, ko je naročeno blago pripravljeno za odpremo, prejemniki dobijo elektronsko sporočilo ali SMS-sporočilo z informacijami o bližnji dostavi paketov GLS. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, kontakt klicnega centra za podporo uporabnikom in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery. To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave. Nastavijo lahko na primer nov datum dostave, vnesejo drug naslov ali paket preusmerijo v GLS Paketno trgovino.

GLS zjutraj na dan dostave prejemniku pošlje drugo elektronsko sporočilo ali SMS-sporočilo, ki vsebuje 3 urni okvirni čas dostave. Sporočilo vsebuje tudi telefonsko številko pisarne za podporo uporabnikom. V tem času spletne aplikacije FlexDelivery ni več mogoče uporabiti.

Če prvi poskus dostave ni uspešen, GLS prejemniku samodejno pošlje tretje elektronski sporočilo ali SMS-sporočilo. Zdaj je mogoče v spletni aplikaciji FlexDelivery znova izbirati med možnostmi dostave za drugi poskus dostave.

GLS ponavadi dvakrat poskusi dostaviti paket. V primeru, da je pošiljatelj naročil storitev FlexDelivery, bo GLS po potrebi izvedel še tretji poskus dostave. GLS bo v tem primeru prejemnika o bližnji dostavi znova obvestil prek elektronskega sporočila ali SMS-sporočila.

Prejemanje paketov postane fleksibilno, zaradi česar postane pošiljanje blaga do gospodinjstev manj zapleteno. Število zahtev in pritožb pošiljatelju se zmanjša, po drugi strani pa se zviša zadovoljstvo strank

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali.

Za vse dodatne informacije nas pokličite na (02) 88 31 680 ali pošljite elektronsko pošto.

Prijavite se na e-novice

Za prejemanje obvestil vljudno vabljeni, da se prijavite na naša obvestila