Več kot 40.000 zadovoljnih strank!
051 628 339 Pokličite med delovniki od 8.00 do 16.00 ure
Vse kategorije

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja rovando.si

 

Splošni pogoji spletnega portala rovando.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštemnimi poslovnimi praksamizakonom o elektronskem poslovanju na trgu in zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

S spletnim portalom rovando.si upravlja podjetje Robeta d.o.o. (V nadaljevanju trgovina ali ponudnik). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine rovando.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.  Z registracijo ali z nakupom v spletni trgovini rovando.si smatramo, da se strinjate s pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

1. Podatki o podjetju

  • Naziv: Robeta d.o.o.
  • Naslov: Pohorska cesta 6b, 2380 Slovenj Gradec
  • Št. reg. vložka: 2011/28396, datum vpisa 20.7.2011, Okrožno sodišče Slovenj Gradec
  • Matična številka: 6004059000
  • Davčna številka: 99093154
  • Id. št. za ddv: SI99093154
  • podjetje je zavezanec za DDV
  • Osnovni kapital: 682.780,00€
  • TRR: SI56 0483 5000 2578 802 
  • E-pošta: info@rovando.si
  • Tel.: 028831680
  • Članstvo: Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije

Poslovalnice:

PE Selovec (Selovec 88, 2383 Šentjanž pri Dravogradu)

PE Glavni Trg (Glavni trg 49, 2380 Slovenj Gradec)

PE ROVANDO Slovenj Gradec (Pohorska cesta 6b, 2380 Slovenj Gradec)

 

2. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in v skladu z evropsko uredbo o varovanju osebnih podatkov (GDPR).

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov in gostov portala: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo ali račun, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih stranka posreduje prostovoljno skozi proces nakupa ali registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom z namenom sklenitve pogodbe.

Ponudnik zbira in obdeluje podatke  za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe. Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in potrebno komunikacijo za izvršitev naročila. 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik za namen elektronskega obveščanja zbira tudi elektronske naslove in imena obiskovalcev spletnega portala rovando.si. Ponudnik tovrstne podatke pridobi in uporabi le s prostovoljno predajo podatka s strani obiskovalca in jasno potrditvijo o strinjanju uporabe podatkov za ta namen.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

V skladu z GDPR ima vsakdo, katerega osebne podatke ponudnik obdeluje tudi pravice, katere lahko preverie tukaj.

V vseh zadevah v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov vam je na voljo odgovorna oseba za varstvo osebnih podatkov pri ponudniku. Odgovorno osebo lahko kontaktirate na elektronskem naslovu: robert@robeta.si

 

3. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom svojih podatkov v postopku nakupa postane uporabnik gost spletne trgovine rovando.si. Z izbiro gesla in potrjeno registracijo dobi uporabnik lasten uporabniški račun in postane član spletne trgovine rovando.si. V obeh primerih ima uporabnik pravico do izpeljave nakupa preko spletnega portala rovando.si.

Član rovando.si ima zaradi ustvarjenega računa tudi možnost ogleda in spreminjanja osebnih podatkov, ter dostop do zgodovine naročil, v kolikor je ob izvedbi naročila bil prijavljen v svoj račun. Elektronski naslov in geslo člana tako jasno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Izdelke iz spletne strani rovando.si lahko uporabnik kupi tudi v poslovalnici ponudnika (PE ROVANDO), pri čemer se, v kolikor preko spletne strani ni bilo oddanega predhodnega naročila, uporabnik ne smatra kot gost ali član spletnega portala rovando.si.

 

4 . Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5. Ponudba artiklov

Spletni portal rovando.si ponuja izdelke iz področja kampiranja in avtodomarstva. Zaradi velike količine in raznovrstnosti izdelkov, ter nenehnih novosti, se ponudba spletnega portala pogosto in hitro spreminja, vendar ponudba izdelkov še vedno predstavlja izdelke iz navedenih področij.

 

6. Zaloge

Zaradi pestre ponudbe izdelkov na spletnem portalu rovando.si imamo v poslovalnici omejeno zalogo izdelkov, zato se dobavni rok nekaterih izdelkov lahko podaljša. Izdelki, katerih nimamo na zalogi v poslovalnici, so ustrezno označeni z oznako NA ZALOGI PRI DOBAVITELJU. V primeru podaljšanega roka dobave bo stranka ustrezno obveščena na mail oz. telefonsko številko, ki je zabeležena ob naročilu. 

Artikle za katere je na spletnem portalu označeno da niso na zalogi, jih ni možno naročiti v spletni prodajalni. Povpraševanje o njih lahko oddate na ponudnikov mail, vendar ponudnik ne garantira popolnoma enake cene, kot je označeno na spletnem portalu, saj se lahko zaradi sprememb dobavitelja, cena ob novem naročilu lahko spremeni.

Ker se prodaja in zaloge dnevno spreminjajo, se lahko zgodi tudi da želenega artikla ni več na zalogi, kljub temu da na samem portalu to še ni označeno. V tem primeru bo stranka po oddaji naročila o tem obveščena in se bomo potrudili  v najkrajšem možnem roku stranki dobaviti naročen artikel oziroma bomo skupaj s stranko poiskali zanjo najboljšo alternativo.

 

 

7. Cene

Vse cene so navedene v evrih (euro, €) in vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med trgovino rovando.com in kupcem je v spletni trgovini rovando.com sklenjena v trenutku, ko rovando.com kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila iz spletne trgovine rovando.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za rovando.com kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku rovando.com in je kupcu kadar koli na razpolago na prevzemnem mestu ali se mu na zahtevo lahko pošlje po e-pošti.

Ponujeni izdelki na spletnem portalu rovando.si lahko imajo začasno ali stalno znižano ceno, ki predstavlja ceno izdelka v danem trenutku, ob oddaji naročila preko spletnega portala. Ker akcije v poslovalnici (PE ROVANDO) in  na spletnem portalu niso povezane, cene izdelkov na spletni strani ne garantirajo cen ob nakupu v poslovalnici podjetja, prav tako cene v poslovalnici podjetja ne garantirajo enakih cen na spletnem portalu. Redne cene na spletni strani (cene, ki niso označene kot »akcijska cena«) predstavljajo enake cene, kot cene brez popustov v poslovalnici.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.

 

8. Kupon

Kupon je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kodo boste lahko našli v različnih spletnih straneh, oglasih in v e-novicah.

Kupon lahko uporabite tako, da pritisnete na gumb ogled in ureditev košarice, kjer kodo vpišete pod predel UPORABITE KODO ZA POPUST. , ter pritisnete gumb uporabite kupon.

Kupon lahko uporabite tudi tako, da v drugem koraku blagajne (pregled in plačilo), pod predel UPORABITE KODO ZA POPUST vnesete kodo, ter pritisnete gumb uporabite kupon.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

9. Sestavljeni izdelki

Sestavljeni izdelki so izdelki na spletnem portalu, ki vsebujejo več drugih izdelkov (darilni paketi, izdelki za izdelavo specifičnega izdelka). Pri vsakem izmed sestavljenih izdelkov lahko kupec izbere katere izmed vsebovanih izdelkov bi želel kupiti. V primeru da se ne kupijo vsi vsebovani izdelki sestavljenega izdelka, kupec tudi ni več upravičen do morebitnega popusta na sestavljeni izdelek.

 

10. Proces nakupa

10.1 Kupec izbere želene izdelke na spletnem portalu rovando.si.

10.2 Po izbiri izdelkov lahko kupec preveri izbiro s klikom na gumb KOŠARICA, kjer bo našel celoten seznam izbranih izdelkov s količinami in bo lahko preveril pravilnost naročila, vključno s količinami in ceno, ter po želji tudi spremenil količine in po želi odstranil izdelke iz naročila pred samim zaključkom naročila.

10.3 Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti se pomakne v zaključno fazo nakupa s klikom na gumb NA BLAGAJNO. Na tej strani nato vnese osebne podatke, kot so elektronski naslov, ime, priimek, naslov in telefonsko število. V kolikor je kupec že član portala rovando.si se lahko tudi vpiše v svoj uporabniški račun. V tem primeru se osebni podatki izpolnijo avtomatsko. Po vnosu podatkov se kupec odloči za način dostave (3. korak) in način plačila (4.korak) s katerim bi želel poravnati želene izdelke.

10.4 To je zadnji korak v procesu nakupa. Tukaj lahko na desni strani (5.korak) kupec pred zaključkom še preveri celotno vsebino košarice oziroma naročene izdelke, cene in količine in jih po želji spremeni s klikom na sliko torbe in gumbom KOŠARICA v glavi strani.

10.5 Po izbiri načina plačila, kupec zaključi naročilo s pritiskom na gumb Potrdi naročilo. V tem trenutku se naročilo prenese ponudniku in nastane obveznost kupca za plačilo izdelkov v skladu z izbranim načinom plačila. Sprememba naročila po tem trenutku več ni mogoča.

10.6 Ob pritisku na gumb Potrdi naročilo se smatra, da je kupec prebral in se v celoti strinja s pogoji poslovanja.

10.7 Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo o sprejetju naročila po elektronski pošti.  Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. izpis naročila kupca) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, hkrati pa ima kupec vse podatke o nakupu na voljo tudi pod gumbkom moj račun. Od tega trenutka dalje je naročilo v obdelavi in kupec ima dve uri časa, da prekliče svoje naročilo, preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik naročilo pregleda, še enkrat preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma v izjemnih primerih z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ali telefona ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ treh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik tudi ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

10.8 Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 028831680 ali preko e-maila: info@rovando.si.

 

11. Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva

V primeru kontakta ponudnika s strani stranke za izvedbo ali pomoč pri izvedbi nakupa, lahko stranka le-tega izvede na telefonsko številko 02 88 31 680 ali elektronski naslov info@rovando.si. V obeh primerih gre za kontakta, ki ne predvidevata dodatnih stroškov za stranko, ki bi se razlikovali od osnovnih tarif njihovih komunikacijskih operaterjev.

 

12. izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun in sicer priložen izdelkom v paketu. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena, vsi stroški v zvezi z nakupom in ostali zakonsko potrebni podatki za izdajo računa.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudniku ni potrebno upoštevati.

 

13. Pošiljanje blaga in stroški dostave v Sloveniji

Ponudnik naročniku na naslov v Sloveniji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko GLS kurirske službe ali prevzem izdelkov osebno v poslovalnici ponudnika. 

Želen način dostave si si lahko stranka izbere v procesu zaključka nakupa, po vpisu osebnih podatkov. Strošek dostave preko GLS je odvisen od teže paketa in znaša:

  • 3,50 € za pakete do 1,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 3,88 € za pakete od 2,000 kg do 4,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 4,24 € za pakete od 5,000 kg do 9,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 5,06 € za pakete od 10,000 kg do 14,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 5,32 € za pakete od 15,000 kg do 19,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 5,71 €  za pakete od 20,000 kg do 29,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 6,90 € za pakete od 30,000 kg do 39,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov).

 V primeru osebnega prevzema izdelkov v poslovalnici si prodajalec pridržuje pravico, da zavrne plačilo po povzetju kadar je znesek večji od 99,99 €. V tem primeru se kupcu izda predračun.

 

14. Načini plačila in stroški plačila v Sloveniji

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu blaga (velja ob nakupi do 99,99€)

- s kartico kurirju GLS (velja le kadar je izbran ponudnik dostave GLS Slovenija)

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- osebno v katerikoli poslovalnici podjetja. (Na prevzemnih mestih ponudnika je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club)

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

 

Obročna plačila z Leanpay

Enostavni obroki

plačilo preprosto razdelite na več mesecev. Potrebujete samo pametni telefon in osebni dokument.


Kadarkoli in kjerkoli

Plačilo na obroke 24 ur na dan z domačega kavča ali iz vaše najljubše kavarne.


Preprosto, hitro, pregledno

Za vse potrebujete le nekaj klikov in le par minut. Pogoje svojega kredita lahko preverite kadarkoli.

Pogoji uporabe Leanpay 

15. Pošiljanje blaga in stroški dostave na Hrvaškem

Ponudnik naročniku na naslov na Hrvaškem omogoča pošiljanje naročenega blaga preko poštnega kurirja GLS. Strošek dostave preko GLS je odvisen od teže paketa in znaša:

  • 7,45 € za pakete do 1,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 7,54 € za pakete od 2,000 kg do 4,999 kg,
  • 7,99 € za pakete od 5,000 kg do 9,999 kg,
  • 8,66 € za pakete od 10,000 kg do 14,999 kg,
  • 9,49 € za pakete od 15,000 kg do 19,999 kg,
  • 12,13 €  za pakete od 20,000 kg do 29,999 kg,
  • 14,61 € za pakete od 30,000 kg do 39,999 kg.

 

 

16. Načini plačila in stroški plačila na Hrvaškem

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

 

17. Pošiljanje blaga in stroški dostave v Avstriji

Ponudnik naročniku na naslov v Avstriji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko poštnega kurirja GLS. Strošek dostave preko GLS je odvisen od teže paketa in znaša:

  • 14,61 € za pakete do 1,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 16,69 € za pakete od 2,000 kg do 4,999 kg,
  • 17,56 € za pakete od 5,000 kg do 9,999 kg,
  • 18,43 € za pakete od 10,000 kg do 19,999 kg,
  • 20,86 €  za pakete od 20,000 kg do 29,999 kg,
  • 28,99 € za pakete od 30,000 kg do 39,999 kg.

 

 

18. Načini plačila in stroški plačila v Avstriji

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

 

19. Pošiljanje blaga in stroški dostave v Nemčiji

Ponudnik naročniku na naslov v Nemčiji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko poštnega kurirja GLS. Strošek dostave preko GLS je odvisen od teže paketa in znaša:

  • 14,61 € za pakete do 1,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 16,69 € za pakete od 2,000 kg do 4,999 kg,
  • 17,56 € za pakete od 5,000 kg do 9,999 kg,
  • 18,43 € za pakete od 10,000 kg do 19,999 kg,
  • 20,86 €  za pakete od 20,000 kg do 29,999 kg,
  • 23,99 € za pakete od 30,000 kg do 39,999 kg.

 

 

20. Načini plačila in stroški plačila v Nemčiji

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

 

21. Pošiljanje blaga in stroški dostave v Italiji

Ponudnik naročniku na naslov v Italiji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko poštnega kurirja GLS. Strošek dostave preko GLS je odvisen od teže paketa in znaša:

  • 18,08 € za pakete do 1,999 kg (brez morebitnih dodatnih stroškov),
  • 19,47 € za pakete od 2,000 kg do 4,999 kg,
  • 20,17 € za pakete od 5,000 kg do 9,999 kg,
  • 20,86 € za pakete od 10,000 kg do 19,999 kg,
  • 24,34 €  za pakete od 20,000 kg do 29,999 kg,
  • 26,43 € za pakete od 30,000 kg do 39,999 kg.

 

 

22. Načini plačila in stroški plačila v Italiji

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

 

23. Postopek obveščanja o nakupu

- Naročilo št. X

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je ponudnik prejel naročilo in s podatki o naročenih izdelkih. Članu portala so na spletni strani ti podatki tudi vselej dostopni. V primeru nepopolnosti oddanih podatkov ali ugotovljenih napak na izdelku (poškodbe izdelka, napačni opisi, napačna zaloga) ponudnik kupca tudi glede teh informacij konataktira na telefonsko številko ali elektronski naslov.

-  Pošiljanje številka: X

Ponudnik v dogovorjenem roku naročilo pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti, oziroma v primeru osebnega prevzema telefonsko, obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko ponudnika 02 88 31 680 ali po e-mailu na naslov info@rovando.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

24. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tem primeru stranka namesto lastnih podatkov, med postopkom nakupa vnese podatke podjetja.

V kolikor je pravna oseba javni zavod, pa je potrebno da pri načinih plačila izbere način plačila e-račun. (Ta način plačila je možen le pri javnih zavodih)

 

25. Zavrnitev pošiljke

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo naročene izdelke v prihodnje pošiljali izključno po predhodno plačanem predračunu ali drugemu negotovinskemu načinu plačila.

 

26. Dostop do sklenjene pogodbe

Dostop do sklenjene kupoprodajne pogodbe je omogočen vsem registriranim članom pod gumbom moj račun (gumb najdete po prijavi v vaš račun) in moja naročila. Neregistriranim gostom spletne strani pa je kupoprodajna pogodba na voljo v elektronskem sporočilu prejetem na podan elektronski naslov po oddaji naročila. Na zahtevo gosta ali člana na elektronski naslov info@rovando.si lahko sklenjeno pogodbo kupcu tudi kadarkoli pošljemo za naslov iz katerega je prišla zahteva.

 

27. Vračilo blaga – pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov. 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu. Obrazec natisnite, izpolnite, fotografirajte in priložite elektronskemu sporočilu o odstopu. 

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejete izdelke vrne ali po pošti na naslov poslovalnice odgovorne za spletno prodajo: Robeta d.o.o., PE ROVANDO, Pohorska cesta 6b, 2380 Slovenj Gradec ali osebno poslovalnici prodajalca.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). .  Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.  

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega delovanja izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti. Prav tako pa lahko kupec vsak izdelek vrne sam v poslovalnico prodajalca, pri čemer sam krije vse morebitne nastale transportne stroške prenosa paketa od doma do poslovalnice.

Pri vračilu artiklov, kjer je bil upoštevan kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, ki imajo varnostni pečat, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Možnost vračila ne velja za naprave, v katere je bil opravljen fizični poseg.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo sestavljen izdelek, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja tudi del sestavljenega izdelka, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Celoten 43 člen zakona o varstvu potrošnikov, ki ureja odstop od pogodbe sklenjene na daljavo si lahko preberete tukaj.

 

28. Poškodovana ali izgubljena pošiljka GLS 

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vloži postopek odškodnine pri GLS. To stori tako, izpolni Prijavo poškodovanega oz. izgubljenega paketa na spletni strani GLS. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na GLS poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na GLS komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. V primeru izgubljenega paketa je postopek enak. 

Kupec je v primeru poškodovane ali izgubljene pošiljke dolžan o tem obvestiti prodajalca.

 

29. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

30. Stvarna napaka

Da ima izdelek stvarno napako velja kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

 - artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: 
– odpravi napako na blagu ali 
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali 
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali 
– vrne plačani znesek. 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. 

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

31. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

 

32. Varnost spletnega mesta

Rovando.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

33. Komunikacija – stik s strankami

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila ponudnika bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

34. Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov 

Organizator nagradne igre je prodajalec Robeta d.o.o. 

Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja. 

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov) 

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre, in njihovi ožji družinski člani ter osebe, zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. 

 

Pravila sodelovanja v nagradni igri 

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. Elektronsko nagradno žrebanje V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre.

En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali navedeni telefonski številki. 

 

Obveznosti izžrebanca 

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. Če nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen. Nagrade niso prenosljive. 

Če organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen. 

 

Varstvo osebnih podatkov 

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev, uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadar koli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabita v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade. 

 

Objava pravil nagradne igre 

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov preko e-pošte soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnega koli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali kateri koli drugi obliki. 

 

 

35. Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov.  V takih primerih bo ponudnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče in bo to želja kupca. 

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.  

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

36. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem spletnega portala rovando.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 88 31 680  ali po elektronski pošti na info@rovando.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@rovando.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. V interesu ponudnika je torej da si po najboljših močeh prizadeva sporazumno reševanje morebitnih sporov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Robeta d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Robeta d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

Pogoji veljajo od 4.3.2020.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Prijavite se na e-novice

Za prejemanje obvestil vljudno vabljeni, da se prijavite na naša obvestila